en bra dag

Hej stjärnor!
Som vanligt så är uppdaten låg, men ni vet anledningen. + att jag ej vet vad jag ska skriva om längre så om ni har förslag så kom gärna med dom.
 
Dagen har varit mer än bra. Jag eemelie och Amy tog bussen till erikslund, ( ett shopping centrum) och shoppade lite, robin kom även han efter en stund. Vi handlade lite och tog även oss en lunch på max. Vi drog sedan vidare till mormor och hälsade på och sen tog vi oss hem, vi tog de lugnt en stund men sen tog vi oss till fotbollsplanen för att släppa hundarna. Så nu har vi två aptrötta hundar här hemma, men vad är det man säger? - de finns inget bättre än trötta hundar, vilket stämmer till 100 %.  
 
Nu sitter jag och eemelie vid köksbordet medan robins grejjar käk, sen blir de filmen "sho bre" så himla bra, har sätt den en gång tidigare och skulle kunna se den tusen gånger om. Eemelie hade inte sätt den tidigare och både jag och robin ser den som sagt gärna igen så de får bli så.
 
I morgon har jag inga större planer ( första gången på länge ) ska mest fixa hemma och umgås med robin och hundarna. Troligtvis får vi främmande på eftermiddan och de är alltid trevligt. 
 
 
Nu mat, så vi får höras sen. Hoppas ni har haft en kanon bra dag.  Puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback