sjuk tjej

som rubriken tyder så är jag sjuk, eller sjuk och sjuk. De är något med min mage som krånglar. I morse kunde jag knappt stå på bena utan att nästan skrika av smärta, tog två alvedon och de lugna ner sig lite. Kände att de börja komma tillbaka så tog mer alvedon,  och nu håller den alvedonen på att gå ur så börjar känna av lite åter igen.  fybubblan.
 
Som tur är har jag sån härlig chef på jobbet så jag fick byta pass i morgon och söndag med en kollega så jag är LEDIG, najs! Så är jag pigg och så i morgon så tänkte jag ta några glas vin och sätta mig nere på powermeet med trevligt sällskap, dock så lovade dom fint väder idag och de är skitväder? så vi får hoppas på sol och värme i morgon.
 
Nu tänkte jag faktiskt städa lite, så länge magen orkar med och sen ta en dusch och bädda ner mig i sängen tills min älskade kommer hem från jobbet.
 
Föresten, vi har beställt en ny soffa som kommer om typ två veckor. Vi velade mellan två men tillslut bestämde vi oss för denna, riktigt nöööjd! Vi har även beställt nackstöd till den och nån snygg lampa så de blir nog riktigt bra när de är klart!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback