de lönar sig inte att springa om man är på fel väg

Hej! :)
Nu har jag ÄNTLIGEN en dator som fungerar, vi sålde min bäbara och sen dess har vi bara haft en bärbar vilket jag inte har orkat använt för den är en aning komplicerad för mig. Nu köpte vi trådlöst nätverkskort till den stationära så nu fungerar den igen, och jag föredrar hellre stationär. Tycker de är mycket bättre! 

Idag är de Torsdag va? haha när man jobbar vardagar och helger så tappar man dagarna litegrann, iaf jag. Jag är ju inte van att jobba helger och skit då man bara gick i skolan på vardagarna? men de är väl en vanesak. Som sagt, torsdag idag? och jag har inga planer, ska bara ta det lugnt och underhålla hundarna. Har så söta granntjejer som älskar att gå ut med vår lilla hund, dom kommer några gånger om dagen vilket jag tycker är superbra, dels för att amy älskar barn och sen får hon springa och busa som hon älskar att göra. Dom kom precis in med henne så nu ligger hon total-däckad ;)

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback