ZzZzZz

jahap, kanske dags att lägga sig strax? ska ändå upp tidigt i morgon och har en del att göra.
Mitt huvud och hals är inte alls på min sida heller just nu, så får hoppas bara att jag somnar när jag lägger mig,
Guuud vilken spänd nivå det är här hemma, vi väntar och väntar på att få veta om vi fått lägenheten i stan, vi vill till tusen! planlösningen och allt är så perfekt, vi sitter och pratar om vart vi ska ha allt och vad vi behöver köpa till eftersom vi byter upp oss såfall till en betydligt större lägenhet, men bara för att vi vill ha den så mycket så kommer vi säkert inte få den.  Men ni får hålla tummarna för de, lova? vi behöver alla lyckoönskningar vi kan få, haha. 

Jag hoppas iaf att alla mina sötare läsare har haft en toppen dag och att ni tar vara på varandra
Godnatt och sov så sött!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback