visste ni...

- jag är livrädd för igelkottar? haha.   Som i somras, då kröp det en utanför våran lägenhet.
(vi bor längst ner och har uteplats) så jag såg den inte, sen sprang den förbi mina föttar och jag
trodde seriöst att jag skulle dö, jag skrek så jag blev hes och börja nästan böla. Där stod jag och vägrade
gå, robin kom springandes och fråga vad som hänt, och då kom mitt fnuttiga svar - titta? en igelkott.
han suckade en aning och gick in igen? haha elak. :(  sen berättar vår granne att han brukar bära upp dom?
vadå skojar han eller? han brukar alltså bära domdär äckliga små varelserna med handskar, fysatan.

nej jag vet inte varför jag är så rädd för dom. Antar att det är för att jag tror att dom ska skjuta taggar på mig, och sen är det nog för att dom är så fula och ser läskiga ut haha :)




» anju

sv: visst kan vi göra det! När ska jag länka dig?:)

2012-01-07 // 13:08:15

svar; hehe okej ;)

allt bra?

2012-01-07 // 13:22:36

Tack snälla :). Ska vi följa varandra på bloglovin?

2012-01-07 // 14:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback