Torsdag

Godmorgon
Morgonen har varit lugn än så länge, sov lite längre än vanligt vilket var hur skönt som helst.
Klev väl upp vid 10 tror jag, men åt andra sidan så somna jag inte förens vid 4. Anyway, nu är det bara enstaka dagar kvar tills jag ska börja praktisera på sjukhuset, jag är nervös, jättenervös!  Jag vet inte varför, antar att de är ett stort steg för mig. Jag har alltid drömt om att jobba på ett sjukhus och nu får jag de, fast det är ju med barn nu? så de känns väl lite extra.. Jag måste ge 100 och prestera sjukt bra!  jag har såna höga krav på mig själv så ni förstår inte. Men de blir säkert bra tillslut!

Va nyss ute med bamse och jag höll på att slå ihjäl mig, skit halka.  Att vädret aldrig kan vara bra, förstår inte. Gud vad jag klagar nu känner jag, ska sluta. Ska föröska få upp min kära sambo som ska iväg te stan en snabbis och sen göra i ordning frukost! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback