torsdag

Hej sötnosar!
såg nu att jag har massvis med kommentarer att svara på och jag lovar att ta tag i dom i helgen, nu har jag ingen ork alls.  Jobbar ju hela dagarna så när jag kommer hem vill jag ingenting annat än att dö, haha. Idag kom jag hem till ett välstädat hem, robin hade varit så duktig och gud va skönt de va, la mig en stund och sen började jag med maten. Chickenbits ( stavning) och ris, inte helt fel.
ska strax krypa ner i sängen, har en dag med arbete i morgon också. Tydligen slår avdelningarna ihop sig så det blir extra mycket att göra. Fick ett roligt samtal nyss av pappa att maria ( min handledare) bara sagt massa bra om mig, hur duktig jag är, hur flummigt vi har det osv. Men de är sant, under dom här tre dagarna har jag och maria lärt känna varandra riktigt ordentligt och vi har så himla roligt tillsammans och de är väl så de ska vara, jag trivs med henne, kunde inte fått de bättre. :)

Nej nu ska jag vika tvätten och sen slå på nån film, föresten så fyller jag 20 i morgon. Fredag den 13, otursdag.. men vart har åren tagit vägen? jisses!



hej! vad gör du? :)

2012-01-12 // 22:20:50

Du finns uppe i min blogg, bättre sent än aldrig hehe! <3

2012-01-14 // 12:31:00

Ska vi fixa vårat länkbbyte ikväll ? :)

2012-01-14 // 12:41:38

Hoppas du får en fin kväll!

2012-01-14 // 18:36:08

Hey! Hoppas du har en suuperbra lördag!

Kram!

2012-01-14 // 20:10:13

Hey! Hoppas du har en suuperbra lördag!

Kram!

2012-01-14 // 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback