så typiskt

fysatan vad jag har ont i magen, de hugger verkligen. o har såååå ont i njuararna, varje gång jag andas så skriker jag.  Jag vet någon som måste ringa läkaren i morgon, suuck! Kommer ju rånas med tanke på att de kostar för mig att besöka läkaren, haha. Men hälsan är ju viktigare så. 

Annars har dagen flytit på bra, bortsätt från nu då jag fick så nedrans ont.  Jag, robin och erik gick långpromenad med hundarna på eftermiddan, tror vi va ute nästan 3 timmar? så hundarna va helt slut när vi kom hem, de blev matlagning och nu gick robin över till erik igen så hundarna får busa. Jag blev kvar hemma, de är nog bäst eftersom jag ej mår bra. 

ska kika igenom lite bloggar och sen ta tag i disken, Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback