onsdag

åjjj, jag skulle kunna döda för att få sova. Skulle sova i tusen år känns de som, haha.  Hur som helst, jobbat hela dan och när jag väl sluta drog vi till ikea och sen hälla för att storhandla, vår fina tvbänk är klar också, ni ska få se sen. Men de blev riktigt snyggt! 

annars händer väl inget speciellt, jag jobbar dagarna i ända och försöker umgås med alla nära och kära. På freda kör vi en stenhård utgång, vi är faktiskt ett antal som ska dra ut och jag fick med julia i sista minut, ska bli sjuuuuukt kul. Vi ska fira både mig som blivit 20, linda som blivit 18 och sen kenneth.
så nu ska jag försöka få min baby att följa med till ica så vi kan handla nått gott, är så sötsugen.  Men ja, jag hoppas han säger nej för jag ska inte äta sån skit igentligen, haha. 

jaja, nog för mig. Pussssssssssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback