ingen sömn, ingen ork.

Godmorgon
som vanligt så har jag inte fått många timmars sömn inatt, men jag får väl vänja mig med det antar jag.
gick upp för kanske.. två timmar sen? med bamse. Han va orolig som tusan så de va ju bara att ta ut honom, och inte nog med det. När jag väl kommer ut så är det världens slask och skit så jag blir dyngsur, man kan bada i mina skor, de gick att hälla ut vatten liksom? haha, skitskor.

De är inte heller nå bra på tv, pippi gick på sf kanalen men fan de va den dåliga pippi, barnunge som jag är. Märks inte att jag fyller 20 nästa freda va? nej jag vet, haha.

Nu ska jag göra i ordning te för min stackars hals och göra i ordning frukost till bamse! 

jag har sagt de förut och jag säger de igen; jag saknar mitt blonda hår :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback