högt över havet och bort emot land

Hej finisar!
kom hem alldeles nyss, har bara hunnit käka.  Älskling hade tänd upp med massamassa ljus och gjort klart maten så de va så härligt att komma hem och kunna lägga sig raklång i soffan och vila kroppen lite, har sån värk i mina fötter. De har varit så mycket på jobbet, iaf dom sista timmarna. I början var de löjligt lite, så lite att man titta på klockan hela tiden och tyckte att den stannat, haha. Och då sa jag såklart till maria " det är ju roligare när de händer saker och man skiter i dendär nedrans klockan"  jo, tjena. Jag skulle ha varit tyst, efter en kvart fylldes de med folk och vi va tvugna att gå till bam ( barnakuten) och hjälpa till. Så de va ju fullt ös.

Nu ska jag äta upp och sen hoppa ner i pjamasen och sen måste jag krypa ner i sängen och sova, måste pussas lite med min fina sambo först, saknat han under dagen. Ska ju upp klockan 04.30 igen, hatar dom här kväll och morgon turerna, man får knappt nån sömn alls. Men älskling har laddat upp med energi drickor som jag ska ta i morgon bitti, så en liten kick borde jag nog få ;)

Nej hörrni, dags att sätta fart.  Jag vet innerst inne att jag ändå inte kommer somna förens runt ett snåret, ush..
Men ni får sova så gott så får vi höras i morgon, puss puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback