Godmorgon?

vaknade för en stund sen, herre min skapare. Brukar aldrig sova såhär länge, men jag säger ju de jag är trött hela tiden.. men nu känns det lite bättre i huvudet så ska försöka få i mig lite frukost och ta tag i dagen. Diskning och städning av vardagsrummet o ett flertal tvättmaskiner måste igång, jag måste ta tag i plugget också. Har en helvetes uppgift i bistånd som ska vara på 8 sidor? jag har skrivit en halv, haha.  Så tänkte ta en pluggdag hela dagen i morgon så jag blir klar med det, har också en del restuppgifter men eftersom mina lärare verkar tycka det är jobbigt att skicka det så vet jag inte hur de blir med det. Måste såfall förbli skolan nåndag men de får jag ta nästa vecka då jag jobbar dag på praktiken, måste också kontakta csn? men mina antagninsbevis har inte kommit än fast dom från skolan lovade att skicka det för hundra år sedan? ja ni hör ju, blir så trött!!!!!!!!!!!!!!!
Nu frukost innan datorn går sönder.

Ha en bra dag





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback