glöm alla bekymmer, i morgon kommer det nya.

Hej hjärtan!
gud vad jag är trött hela tiden, orkar knappt göra något. Känns som jag inte sovit en blund även fast jag sovit hur mycket som helst? de förstör verkligen hur mycket som helst. Jag behöver plugga men inte har jag orken till det, ush..

Är iaf ledig idag, ända fram tills torsdag faktiskt men sen jobbar jag hela helgen och hela nästa vecka. Blir jobbigt med så mycket dagar på sträck, men de får gå!  Robin jobbar men är hemma till halv 9, han beställde korvstråganof ( stavning ) och ris, så de får bli det.  Annars händer inte så mycket faktiskt, har fullt upp med allt som händer runt om mig, är i en svackperiod om man säger så, men de vänder nog.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback