dåligt humör

Godmorgon
är nu färdigfixad och klar, bussen går inte förens om mer än en timme så jag vetetusan vad jag ska göra under tiden. Är inte direkt peppad att jobba, har en helvetes vecka framför mig. Slutar tio ikväll och är inte hemma förens vid tolv, sen är man väl inte i säng förens 1 och då ska jag upp sen halv fem igen, ja ni hör ju. Såhär håller veckan på, så jag kommer väl dö av trötthet.  O jag hatar att va trött, iaf på jobbet. För jag vill pristera mitt yttersta och de kan jag inte när jag är trött för jag kan fasiken inte tänka ens, jaja de ordnar väl sig. 

nej fy, är på riktigt dåligt humör och har ingen som helst lust att skriva här heller, så vi hörs när vi hörs helt enkelt. Ha det bra! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback