tråkigt inlägg, tråkig chey!

Hej!
ojoj säger jag bara, jag har så sjukt mycket att göra i skolan nu. Ni fattar inte, de är HUR mycket som helst. Har nog aldrig varit såhär stressad, fyfan va jag hatar de. O att man tar studenten om fyra månader gör ju inte saken lättare,  tiden finns ju liksom inte? vi har två lov kvar, varav en utlandsresa..  + att min lärare som jag verkligen behöver för att göra klart en sak är pappaledig? skojar ni med mig? han är tillbaka typ två månader innan studenten, lagomt stressad..  Jag får helt enkelt kämpa gärnet, hur de nu ska gå. Men jag får kriga mig fram, vill man ha nått så får man kämpa sig dit, right?

jaja, nu släpper vi skolan för ett tag. Jag orkar inte ens snacka om den, blir stressad bara av tanken..  Såå.. vad har annars hänt? ingenting speciellt, va sjuk helgen som va. Låg i massa feber o kände mig helt död, tack och lov är de bättre idag men känner av febern litegrann. Men jag överlever, Robin va iväg hela helgen så jag och bamse har bara myst o haft de bra.  Sen idag var de skola, riktig rolig skoldag faktiskt.  O jag blev dumförklarad av tre klasskamrater, inte så ovanligt men ändå? haha. 

jaja, nu ska jag börja med maten.  En väldigt sen midda, men robin jobbar o är inte hemma förens 9 så de får bli så vissa dagar.  I morgon är de skola igen, måste ta itu med vissa saker som ska fixas. Bland annat ett äckligt ämne som vi ska läsa 41 sidor och svara på frågor på varje sida fram tills freda, jipppiyey? Självmord förfan..  Men kolla, nu är jag där igen? allt handlar ju om skolan tametusan..

Hoppas allt är bra med er och att ni inte stressar ihjäl er iaf, Jag har varit urkass på att godkänna kommentarer likaså att svara på dom, så ska göra de lite senare om tiden finns till. Annars så får ni ha det så bra så hörs vi nästa gång jag har tid! :)

Puss & Kram / S 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback