ojoj

Tjuhuu
oj, nu va de länge sen.  Skolan tar ungefär 90 % procent av min tid för tillfället, är där hela dagarna sen pluggar man ännu mer när man kommer hem och den tiden som blir över vill jag ju spendera med min sambo. Så tiden är knapp.

Men som sagt, i måndags var jag tillbaka i skolan igen efter 4 veckors praktik på sjukhuset. På ett sätt var de skönt att komma tillbaka, men jag skulle också vilja vara kvar på sjukhuset. Trivdes så bra med folket där, men jag hoppas jag får möta allesammans igen.  Veckan har annars flytit på bra, mycket plugg dock.. Men de är väl de man får räkna med några få månader innan studenten, så här krigas de på!  Fick även min studentmössa idag, så nu är man lagomt taggad. Fick även veta att vi ska åka till barcelona med skolan v.13  

Ja ni hör nu, fullt ös. Ska lägga mig o kolla på tvn nån timme innan jag ska röja upp här hemma. Älsklingen jobbar kväll och är inte hemma förens 9 och då ska maten vara klar, ska ta vara på varje minut vi har tillsammans ikväll för i morgon åker han iväg och är borta ända tills sönda :( hemskt, men de går gå, har liksom inge val. 

Nu gungar mina ögon, haha. 

Vi hörs! 






Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-08 // 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback