Nu ska de bli ändring

Hej på er!
Nu när allt lugnat ner sig lite med skolan, okej nu tog jag i. De har inte lugnat ner sig, men jag har lov. Så då ska jag verkligen passa på att blogga.  Idag är det lördag, inte sant? känner mig helt lost.  Så vad gör jag? inte ett skit faktiskt, håller på att kolla igenom min blogg på vad jag skrivit och skit, rätt intressant faktiskt att blickat tillbaka.  Robin sover hos sin mamma, då han jobbar aptidigt i morgon så jag får helt enkelt klara mig själv inatt, jobbigt att sova själv men de går bra. Har ju mina fina djur! 

Under dagen har de inte hänt så mycket, har mest slappat. Tog en långpromenad runt hela hägervallen med min granne, hundarna njöt men de gjorde inte jag. Jag trodde jag skulle blåsa omkull och ramla hela tiden, haha. Men så kan de gå :)  Nu ska jag strax göra i ordning lite käk, har inte ätit nått alls idag och jag är inte hungrig? konstig. 



finiis :D

2012-02-25 // 22:17:30

Gillar din ögonfärg!

2012-02-29 // 21:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback