Måndag

Hellu!
Steg upp vid sju i morse, strax därefter vakna robin som inte alls skulle upp tidigt. Men vi båda somna skapligt igår så vi va pigga tidigt, skönt de också.  Jag fixade mig och åkte in till stan och mötte upp Julia, vi gick vidare till skolan där vi blev bemött av massa glada lärare, inte konstigt att dom är glada när inte vi elever är där ;) Hur som helst, dom skulle ha möte hela dagen så vi fick ändå inte den hjälp vi behövde så vi gick vidare till stan. Tog en fika och bara mös och pratade massa, undebart! Efter de tog jag bussen hem och möttes av härliga hantverkare som skulle in här o fixa lite, en av dom har jag känt sen jag va liten, vi bodde grannar med dom och våra familjer stod varandra nära  så de va roliga diskutioner vi hade. 

Har precis betalat räkningar, ush vad jag hatar de. Men vem gör inte de liksom? pengarna bara försvinner på några sekunder, inte alls kul.  Ska strax gå och hämta vovven som är hos grannen o busar och sen blir de väl en långpromenad med honom. Vad ska jag göra sen då? hm.. städa blir de nog, röjja undan här hemma och fixa krubb tills robin kommer hem som är iväg och jobbar, stackarn fick börja mycket tidigare än han skulle idag.  Så det är väl de som är planerna för idag, tråkiga planer må jag säga men de är sånt man måste göra när man bor själv. Dom dagliga rutierna måste ju följas om de ska bli nån ordning och reda. :) 

Nehe gott folk, kanske ska börja med nånting annars blir jag väl fast här.  
Hoppas allt är bra med er och att ni tar hand om varandra väl. Va rädda om de ni har och dom ni har nära, man vet aldrig vad som kan ske.  

Carpe diem,  fånga dagen





sv; jaa det var det också :)

allt bra med dig?

kram

2012-02-27 // 15:57:14

sv: ja allt är bra här :D själv?

2012-02-27 // 19:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback