hm?

Hejsan sötisar

försökte slänga in en mobil uppdatering nyss men de gick ju åt helsike, vetetusan varför de inte går ibland. Riktigt irriterande med andra ord. 

Hur som helst, min dag har varit lugn men sköööön.  Fick sovmorgon i morse, de händer inte allt för ofta då jag brukar gå upp tidigt av nån konstig anledning, vakna faktiskt runt 10 idag. Klev upp och diskade o sånt som måste göras, gjorde ordning en jätte mysig frukost åt mig och hjärtat. Händer faktiskt inte så ofta att vi äter tillsammans för antingen sover han hur länge som helst eller så jobbar han, men idag fick jag mysigt sällskap :) Efter frukosten så gick robin ut på långpromis med bamse och jag fortsatte städningen, har tvättat bort massa idag också.  Sen gick vi över  till grannen och grillade och hade super mysigt, årets första grillning. Sen hem igen och jag skulle såklart va så dum och pröva på ett nytt bakrecept, de skulle jag aldrig ha gjort om man säger så.  

Ni vet äppelkaka? ja de är ju skit gott? jag såg ett recept med marräng över, så jag gjorde min hemmagjorda marräng. O när jag skulle smaka höll jag på att spy, de smaka ju fyfasiken ägg? jag hatar ägg? nu känner jag lukten i hela lägenheten och får kvällningar hela tiden, fyfan säger jag bara.

Nu kom babe in efter att ha varit hos grannen så nu ska vi göra kvällsfika och bara mysa ner oss i soffan med tända ljus, han tjatade om att vi skulle se prison break, jag gav den serien en chans förut men tyckte den va tråkig. Men får helt enkelt försöka igen, ge den några till avsnitt och se fall jag fastnar för de :)  

Imorgon ska jag in på stan för ett möte vid elva sen ska jag och babe gå på stan, tänkte kolla efter en vårjacka och sen måste jag köpa lite smink.  hm.. ja de va väl allt för mig.  Vi hörs i morgon mina gullhjärtan!




SV: Tack så mycket! C:

2012-02-29 // 21:51:24
» 3mma

Älskar prison break, nu har jag sett alla säsonger och man saknar den lite haha XD

2012-02-29 // 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback