uppesittarkväll

Idag är det dan före dopparedan, heter de så? haha, aja.. sitter vid tvn och kikar med ena ögat på uppesittarkvällen samtidigt som jag försöker blogga, hundarna har intagit soffan så dom har de bra dom med, tänkte tända upp lite ljus och hoppa in i duschen sen vid nån paus. Dock har jag ingen bingolott, så jag spelar inte utan tittar bara. De är första gången som jag varken spelar eller är hos mamma under denna dag, men nångång är alltid den första.  
 
Har under dagen sprungit i massa affärer med min syster och hennes kille för att inhandla de sista, de gick bra faktiskt. Så har sen jag kommit hem slitit och haft mig med paket och hejsan hoppsan med allt som slagits in, har fan klister på fingarna känns de som, men de är bara jul en gång om året så då får man allt bjuda till.
 
Julen i morgon ska spenderas halva hos mig och halva hos robin, vi börjar att vara hos hans mamma med hela hans familj och sen hämtar mamma upp mig innan kalle och jag åker hem dit, robin kommer lite senare dit han också! Jag tror de blir bra faktiskt.  Just nu ligger stackarn och sover, han va helt nojjig och sa precis innan han somna " sandra, du måste väcka mig om typ en timme" men jag vet likväl som han att han sover för natten nu, han är riktigt svårväckt alltså, aldrig varit med om maken, men jag tänker inte klandra honom, han har ju jobbat och haft sig. Typ 10-15 timmar om dagen samt sovit några få timmar, och sen har han dragit på sig en rejäl förkylning igen. Inte länge sedan han var sjuk, stackarn. Men jag gav han lite "Mirakel" närspray, som han kallar de. Så de blev bättre, tack och lov!
 
Han va så söt när han kom hem, man blev lite full i skratt faktiskt. De löd såhär.
 
Han " Älskling, jag har med mig god mat till dig"
Jag; " aha, vadå?" 
Han "kebab"
Jag; men du vet ju att jag inte gillar kebab, och speciellt inte med stark sås.
han: jag vet, de va menat till mig men du får den.  
 
tanken va ju snäll, haha ;)
 
 
Nu ska jag försöka kolla lite på uppesittarkvällen.  
Puss
 
Bild tagen från google, den såg riktigt julig ut! 
 




Det fixar jag självklart! Vill du ha någon text i din header? Eller vill du bara ha tex fyra bilder? :)

Svar: de får du avgöra vad som är snyggast! :) Vill du ha inloggningsgrejemojjerna?:)

sen undrar jag om du typ kan göra så sidofälterna är snyggare än nu? sen att överskriften eller va de heter till varje inlägg inte är fet stil som nu, ser lite random ut. haha :D sen är jag typ värdelös att förklara saker, haha. :)
ssandraewelina.blogg.se

2013-01-06 // 15:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback