Lördag

Hej!
Min syster ringde mig precis och menade på att hon går in på min blogg varje dag för att se om jag har bloggat men blir alltid besviken för att jag knappt bloggar längre, så då lovade jag henne att blogga, vilket jag håller ;)

Ibland får jag verkligen dehär bloggsuget och vill blogga men vi har sålt våran stationära dator. Så jag har min surfplatta och den är inte alltid så rolig att skriva med då de endast är toutch, Robin har ju en bärbar så får försöka använda den så mycket de går. Gillar inte bärbara datorer heller, haha. 
 
Har en ledig helg,men jobbar i veckan och hela nästa helg så får njuta av mina lediga dagar så mycket de går. Dock känner jag mig halv risig, ont i halsen och hängig.  Robin har nyss legat sjuk en hel vecka så jag bara väntar på att bli sjuk själv.
 
Så vad ska ni göra ikväll? Ut och festa? Hemmakväll? själv ska jag bara ta de lugnt, beställa mat och sen ska vi nog gå över till robins mamma som bara flyttat över vägen, nära och bra 
 
Nej nu kom maten, hemkörning är verkligen asbra när man är lat. ;) 
Ni får ha de så bra så hörs vi av! Puss
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback