trött chey

som rubriken lyder är jag så sjukt trött, har varit i skultuna hela dagen och fixat de sista med min förra lägenheten, alltså städa ur den. De är ju sista månaden nu så måste fixas klart, har planerat att vara där hela helgen då det är en del att göra med den, så vi sliter som djur. Ska tvinga med mig min ena syster ut dit i morgon med så går de lite fortfarade hoppas jag. 

Hur som helst, nu står babe och fixat sen middag ( haha ) och sen inväntar vi eemelie som ska vara social en liten stund, min lilla vovve har även sovit borta inatt och ska de idag igen men som tur är så hinner jag pussa lite på henne nu när hon kommer, mamma va även så söt och köpte nytt koppel och halsband till henne, även ett fint bälte som hundarna ska ha i bilen så nu åker hon säkert, min lilla snuffla. Tusen tack mamma!  Man märker verkligen hur familjen älskar henne för dom vill ha henne där hela tiden, jag ser knappt henne längre ;) Men de är bara bra nu när vi ända är upptagna med att fixa och ha oss med lägenheten :) 


Nehep, om man ska göra ett ryck innan min lilla undebaring kommer.  Puss! 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback