one in a million

Tjenare!
jag hatar verkligen att vara sjuk, men idag sket jag i vilket och gick till skolan med 39.1 i feber, haha.  Trodde jag skulle somna sittandes hela tiden, men jag måste ju för att inte hamna efter i nått nu när det bara är en månad kvar.  men de va en rolig dag faktiskt trots min "sjuka".  jag försökte hålla humöret uppe, vilket underlättar en hel del.  Kom hem vid halv två och slockna direkt fram tills typ sex och sedan dess har jag settat här. Ska göra i ordning käk till Robin snart som kommer från jobbet och sen ba tat lugnt. I morgon ska jag ju träffa eric saade? WOOHOOO SÅ JÄVLA KUL?!?!?!? eller inte, haha.  Jag är inte så stort fan, men de ska bli kul att dom andra som är de ska få träffa han. Tror Julia är den gladase av alla faktiskt, haha sötan inte varje dag man får en sån chans.

Så  i morgon blir det till skolan en snabbis sen vidare mot Sala och jobba med projektarbetet innan vi ska möta upp ungdomarna och tv4, tv4 ska vara med oss ända från sala och ända in tills vi får träffa eric, haha. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback