fredag

hellu!
jag vet att jag är dålig på att acceptera kommentarer och sånt, jag ska verkligen förbättra mig på de. Jag lovar er, hihi. Hur som helst, dagen började rätt dåligt. Vakna på fel sida och mådde inte alls bra, men de vände efter ett par timmar och jag tog mig hem till mamma där jag möttes av mina systrar, tog en varm chocklad och bara snacka skit tills jag och mamma åkte och shoppa lite till nya lägenheten, jag köpte även ett par nya skor. Behövde ett par låga nu till sommaren. Jag försöke hitta ett par snygga studentskor, men icke. Jag hitta ett par, men ändå inte helt bra så jag får helt enkelt försöka ta mig in mot stan på nån rast så jag kan kika, måste ju hitta ett par snart.  Iaf, tack mamma för en toppen dag. Love you! 

Nu ska jag strax ta tag i disken och sen laga krubb tills robin kommer hem från jobbet, sen ska jag bara ta det lugnt. Är så otroligt trött! Imorgon är både jag och robin lediga, samtidigt. De sker inte allt för ofta, så jag hoppas att vi hittar på något kul om nu vädret tillåter de. ( skitväder! ) 

Nej hörrrni, vi hörs! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback