Torsdag

Godmorgon!
är så sjukt irreterad, första dagen på mitt "lov" och jag vaknar halv 7 och kan inte somna om. Jag har ju egentligen haft lov sen i måndags men har varit i skolan och fixat matten så nu är jag ÄNTLIGEN klar med den, en stor sten som släpptes från mina axlar må jag säga.  Så, jag är rätt nöjd ändå.

Ska ta och göra mig lite frukost och starta igång 2 and a half men och bara ta det lugnt fram tills 10 då jag o grannen ska ta långpromenad med vovvarna. Senare på dagen kommer pappa och hämtar mig och bamse, så ska vi sova hos han i natt. Robin kommer också, men efter jobbet.  Pappa ska ut ikväll, så vi ska passa på att ha myskväll med min käre bror, de ska bli mys som fan!

Så ja, jag tar med datorn ikväll så jag hoppas på mer uppdate. Men nu blire frukost!
Ha en bra dag mina kära bloggläsare




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback