sjuuuuk

Godmorgon babes!
de va ju väldigt roligt att vakna upp med 40 graders feber, inte direkt lämpligt att vara sjuk nu när det är som värst i skolan. Men vad ska man göra? kan inte trolla. Har så ont i huvudet och i munnen så jag kan inte sova, alvedon hjälper inte och jag kan inte äta nått, så jag måste gå till ica och köpa glass när det öppnar. Hoppas det lindrar smärtan i munnen. 

Ska annars bara ta det lugnt, man kan inte göra så mycket annat. Ska försöka plugga lite sen om orken finns, jag måste få klart lite saker. Måste även fixa lite med kläder jag måste skicka tillbaka.  åh, får damp! har inte ork till nånting, så kära guuud ge mig lite krafter..



sv: åh, tack!

Krya <3

2012-04-17 // 17:30:47
» QUI

krya på dig!

2012-04-17 // 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback