önska bara nån förstod

jag vet jag vet, skit usel uppdate.  Har ingen direkt orsak, är sönderstressad..

Godmorgon? Godeftermidda? Ja inte vet jag.
Har haft en helvetes natt, så stannade hemma från skolan. Sover knappt längre, tankarna bara flyr åt olika håll. Tror allt börjar bli för mycket för mig, tänker inte alls på mig själv utan stressar ihjäl mig.  Har så mycket på gång samtidigt, allt händer nu.. Önska bara allt kunde vända, att det nångång kan bli en lugn period och att de slutar hända så mycket negativt hela tiden, blir så trött!

Skitsamma, ska inte ta ut med negativa energi här. Hoppas allt är bra med er och att ni är pigga och glada.  Kommer ge er massa bilder och videosar från Eric Saade´s konsert och när vi fick träffa och prata med honom. Men inte just nu, de blir antingen senare eller nån annan dag. Men jag lovar, de kommer.  




Fin blogg, hur mår du? :)

2012-04-25 // 15:59:42

Sv: jag mår toppen :)

2012-04-25 // 16:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback