din egen väg

Hallå!
Är mitt uppe i packningen, flyttar ju om 6 dagar.   Jag har hållt på och slitit hela dagen och de tråkiga är ju att de känns inte som att man kommer nånstans? Jag har fan packat tusen kartonger och soppsäckar känns det som, men ändå är de tamefan lika mycket grejer kvar, jag bor i en etta nu. En ETTA?!  man tycker ju att de inte borde rymma så mycket skit, men jodå! och att man packar själv gör ju inte saken bättre, har ju djur som springer ivägen och vill ha uppmärksamhet. Men då kom jag på den smarta iden att jag kan gå över med han till erik, men den iden kom jag på sidär efter 5 timmar, snurriga sandra.. 

Så nu ska jag över med han till Erik och sen fortsätta med packningen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback