sjukling

Hej hurrni
anledningen till att jag inte bloggat är för att jag varit så jäkla sjuk, legat på sjukhus osv. Jag är fortfarande dålig men de det är på bättringsvägarna. Har inte ätit mat på en hel vecka, om inte mer. Kan inte tugga så får typ dricka cola o äta soppa, haha. O ja jag måste fan ha tappat några kilo, men jag saknar mat.. haha :( men får nöja mig med soppa o cola några dagar till känner jag.

Älskling håller på att göra sig redo inför jobbet, o sen åker han direkt till karlstad så jag får inte träffa han förens söndag. ;/ men detta e ju en bra träning eftersom jag åker utomlands om en måndad o då blir vi borta från varandra 11 dagar, riktigt svårt eftersom man är så beroende av varandra. Men de ska nog gå!
Nej min mage kurrar så ska väl ta nått att dricka, haha.  vi hörs


Krya på dig! :)

2011-09-16 // 07:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback