en evig kärlek

Hejdär!
fredag idag, vilket inte är så speciellt för mig eftersom jag varit sjuk hela veckan. Men jag känner att de är på bättringsvägen, så det är ju bra. Men iaf, kom precis in med bamse o tänkte göra i ordning lite mat te honom och sen ta tag i städningen här hemma, får passa på när man inte har en karl i huset ;) Sen får vi faktiskt se vad som händer, de va meningen att jag skulle på premiären för pocoloco för er som inte vet så är det en krog som har nyöppning men jag har ingen ork till de så jag ska ha en mysfredag istället, får se om jag kanske träffar Elvira senare, hoppas de. 

Nej, nu måste jag få igång denna dag. En tvättmaskin ska jag börja med att starta. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback