torsdag

Hej hörrni!
slängde nyligen in en mobilblogg o som ni ser så håller jag på att packa lite smått, men nu gav jag upp då jag måste tvätta en del kläder, haha. Hur som helst, va i skolan idag bara nån timme. Va ju sån polisövning, skit ballt.  Iaf så kom vi lagomt till biståndet, pratade bara om kosovo resan som sker på måndag o de tog nån timme o sen slutade vi. Jag mötte upp älskling o köpte de sista av medicinerna som måste med, men såklart glömmer jag att ta ett "bevis" på medicinerna jag har så dom kommer in i landet, vissa är de ju inga problem med men dom lite starkare måste man ha sån specifikation eller va de heter, haha. Får helt enkelt springa till vårat apotek här i morn bitti o fixa de, sen har jag lite smink jag behöver köpa bara o sen klaaaaaaar :)  iaf, efter jag fixat de så drog vi till en percinggrej så älskling tog ett till hål i örat, min snygging dedär! sen mötte vi upp hans mor o drog o handla lite, kom lagomt hem o gick över på en cigg hos grannen så hundarna fick leka av sig lite.
de va min dag de, haha.   juste, växlade ju in pengarna på forex idag o fan va ledsen i ögat jag blev, jag lämnade in en del femhundringar o sen känns det som att man får skit lite tillbaka, man går ju back? haha nejdå de gör man ju inte, men de känns som de.
Hej hörrni!
slängde nyligen in en mobilblogg o som ni ser så håller jag på att packa lite smått, men nu gav jag upp då jag måste tvätta en del kläder, haha. Hur som helst, va i skolan idag bara nån timme. Va ju sån polisövning, skit ballt.  Iaf så kom vi lagomt till biståndet, pratade bara om kosovo resan som sker på måndag o de tog nån timme o sen slutade vi. Jag mötte upp älskling o köpte de sista av medicinerna som måste med, men såklart glömmer jag att ta ett "bevis" på medicinerna jag har så dom kommer in i landet, vissa är de ju inga problem med men dom lite starkare måste man ha sån specifikation eller va de heter, haha. Får helt enkelt springa till vårat apotek här i morn bitti o fixa de, sen har jag lite smink jag behöver köpa bara o sen klaaaaaaar :)  iaf, efter jag fixat de så drog vi till en percinggrej så älskling tog ett till hål i örat, min snygging dedär! sen mötte vi upp hans mor o drog o handla lite, kom lagomt hem o gick över på en cigg hos grannen så hundarna fick leka av sig lite.

de va min dag de, haha.   juste, växlade ju in pengarna på forex idag o fan va ledsen i ögat jag blev, jag lämnade in en del femhundringar o sen känns det som att man får skit lite tillbaka, man går ju back? haha nejdå de gör man ju inte, men de känns som de.

Nu ska jag sluta babbla o göra lite nytta, dags o brassa hamburgare o sen starta en tvättmaskin.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback