Mobilblogg

Hej på er!
Såg att de fanns en blogg.se app, inte en dag försent, så nu testat jag mobil logga o jag hoppas de går bra. Jag ska vilketfall som helst strax lägga mig, är riktigt trött. Dagen har varit bra, älskling drog iväg te stan en snabbis i morse för att förbruka sina presentkort o han kom hem med väldigt fina kläder, efter de drog vi ut ett par timmar med Bamse innan pappa o lillebror kom på fika för att efterfira Robin som vi gjort hela helgen, de va jätte mysigt :) sen efter de så har vi bara lagat mat i degat i soffan, nu håller Robin på att fixa ny fräsh musik till min mobil o sen ska jag nog lägga mig, ska iväg på möte i morgon bitti.

Hoppas mina läsare haft en toppen helg :)



Har frågestund på bloggen, svarar på alla frågorna på Torsdag eller Fredag.



Checka in vetja! ;)



------------> http://lizzievargfrost.blogspot.com/ <------------

2011-10-03 // 06:21:33
» elinn

hejsan snuttan, förlåt för jag inte har ringt när jag skulle :( jag va i skolan och så har min mobil krånglat ;o den är konstig än så jag ska till telia med den imorgon och kolla vad felet är, fick massa sms förut som folk skickar igår och i förrgår och folk som ringer men dom har inte ringt. skrämmande, så jag smsade inte ifall du inte skulle få det. så du vet iaf. pussen <3

2011-10-04 // 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback