Måndag,

Hej på er!
Jag är hemma i Sverige efter två veckor i Kosovo, jag kom egentligen hem i fredags men har inte haft orken att blogga, är helt slut i kroppen vet faktiskt inte varför. Idag skulle jag egentligen till akademiska sjukhuset för att träffa en sjuksköterska inför operationen, men de blev inte av då de vart massa strul som vanligt så jag fick avboka. Jag stannade istället hemma o tog de lugnt, mår inte alls bra faktiskt. Min mage har varit helt konstig sen jag kom hem från Kosovo o idag kände jag mig lite febrig, får se om jag stannar hemma i morn också.  Iaf, de är ju bara denna vecka sen har jag lov en hel vecka, uppskattat :) 

Jag har lagt in alla kosovo bilder på facebook, kanske lägger in dom här senare. Just nu orkar jag inte, o för er som vill se så lägg till " sandra ewelina svanström" på facebook.  Nu ska jag se till att plocka undan lite o sen invänta älskling som kommer hem från jobbet när som helst!



Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-27 // 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback