har så mycket som vill ut, men hur ska jag få ut dom?

Hej mitt i natten ♥
Kom hem idag från vår myshelg o vi har haft det jätte bra, umgåtts med dom bästa o bara tagit vara på varje sekund. Men nu är det skönt att vara hemma faktiskt, borta bra men hemma bäst. Det mottot stämmer in på mig må jag säga. O jag tror både hjärtat o bamse tycker samma faktiskt, haha. 

Under dagen har vi haft besök av pappa o min fina lillebror, riktigt charmtroll. O sedan har vi bara städat o fixat här hemma, nu ska jag strax spela lite sims, haha jag vet helt nörd. Men de nya sims, djurliv är skit kul faktiskt ;o
Mina morgonplaner måste jag skriva upp så jag kommer ihåg dom. 

  • Betala räkningar
  • Fixa garderoben inklusive rensa i boklådan
  • plugga, om orken finns. haha
  • grundstäda dvs damma, damsuga och skura
  • Ringa kundtjänst
inte dom roligaste sakerna direkt, men de är ju sånt som måste göras. Nu ska jag göra i ordning iskallt vatten, min mage är inte helt okej så jag ska ta mina mirakelpiller som alla kallar dom.  ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback