torsdag

Hallådär!
har inte haft orken att blogga förens nu, har sjukt ont i huvudet. Har haft de flera dagar,  så vi har bara tagit det lugnt. Jag storstädade badrummet o köket, fick nå ryck. Men skönt att de är gjort.  Kvällens planer ligger i lä, vi ska fortsätta ta det lugnt. Jag ska bara vika tvätten nu och sen laga klart maten om de nu går, råkade bränna handen nyss riktigt mycket. Skulle öppna ugnen o vända på skiten som va där inne o då brände jag mig såklart, o nu svider de som fan. Klantarsel!;)
jaja, får kriga vidare. Alltid gör jag illa mig på något, så de har o kommer förbli en vana.
Pusssssssssssssssss
Hallådär!
har inte haft orken att blogga förens nu, har sjukt ont i huvudet. Har haft de flera dagar,  så vi har bara tagit det lugnt. Jag storstädade badrummet o köket, fick nå ryck. Men skönt att de är gjort.  Kvällens planer ligger i lä, vi ska fortsätta ta det lugnt. Jag ska bara vika tvätten nu och sen laga klart maten om de nu går, råkade bränna handen nyss riktigt mycket. Skulle öppna ugnen o vända på skiten som va där inne o då brände jag mig såklart, o nu svider de som fan. Klantarsel!;)

jaja, får kriga vidare. Alltid gör jag illa mig på något, så de har o kommer förbli en vana.
Pusssssssssssssssss

Old pic



» A.L

svar' okej heldesign är inga problem. Ja jag kan göra det mesta. Den designen som jag har nu har jag tex gjort själv. Hur ananvcerat vill du ha? Vad har du tänkt dig?



Kanske är lättare att mejla om detta :D skriv på [email protected]



Kram

2011-11-03 // 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback