svaren

 

vart bor du? :)
SVAR jag bor lite utanför Västerås.

Ja jag undrar hur gammal du är och vad du pluggar :)!
Kram
SVAR jag är 19 år och pluggar till undersköterska. Går sista året på gymnasiet nu & sen får vi
se om jag pluggar vidare till sjuksköterska kram

favo färg?  
SVAR Hm.. svår fråga, men min favoritfärg måste nog vara svart, tråkigt men sant.

favo djur?
SVAR Hund helt klart

favo mat?
SVAR Tacos

hur gammal är du?
SVAR 19

hur lång är du?
SVAR 1.67 ungefär

varför är du så jävla bra? :*
SVAR haha elinn, det är du som är braaa (k) love you! 

Vilka bloggar följer du? :)
SVAR oj, det är en hel del faktiskt. Har ju bloglovin så har massa olika bloggar där som jag följer dagligen

Har du haft några andra hårfärger? :)
SVAR haha jadu vännen, det är svårt att säga en färg jag inte har haft. Nu när jag färgade håret svart så har jag nog prövat på att ha alla färger ;)


varför bloggar du?
SVAR För att det är en rolig grej, sen är det kul att gå tillbaka och läsa vad man gjorde för länge sen. Jag är också sån som tycker det är skönt att skriva av sig lite då och då.

Vad är ditt favoritintresse?
SVAR Att umgås med alla nära och kära, det är mitt största intresse.

hur länge har du och din kille vart tillsammans?
SVAR 2 år och 5 månader ungefär. 

vad är det bästa med att ha kille?  
SVAR åh gud, jag skulle kunna rabbla upp en hel del. Men de allra bästa är nog kärleken man ger till varandra, dendär närheten och ömheten. Jag har världens bästa pojkvän helt enkelt

hatar du någon/några?
SVAR haha vilken fråga, hata är väl ett starkt ord men de finns några jag ogillar, riktigt mycket för den delen.

 

 

När vill du skaffa barn??
SVAR i framtiden nångång, tar en dag i taget. Men innan jag skaffar barn vill jag ha ett jobb med bra ekonomi så jag kan ge mitt barn en bra och tygg uppväxt.

vlken är bäst kenza,foki,kissie eller paow?
SVAR har ingen direkt favorit bland dom, men paow måste jag nog svara.

vad är ditt drömjobb? 
SVAR det är nog att jobba som ambulanssjuksköterska, ett mål som jag ska jobba på för att nå!

favoritglass? 
SVAR Ben & Jerry’s bohemian raspberry

Har du Facebook
SVAR haha ja?:)

Vad har du med dig var du än går??
SVAR Min älskade iphone. Går inte en meter utan den

Vill du ha linser isf vilken färg?
SVAR ja, bruna såfall.

 

 

Hoppas ni blev nöjda med svaren!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback