Onsdag?

äre onsdag idag? haha jaja, jag vaknade upp i natt av att jag inte mådde bra alls. Smärtor i magen som verkligen inte ville avta, jag försökte med flera olika metoder men de gick inte alls. Men efter två timmars plågandes så släppte de lite och jag kunde somna om, vaknade av att jag försov mig till första lektionen så jag tänkte att jag går på den andra men då kom jag på att jag går kort dag och slutar nu vid tolv så de va ju inte meningen att åka in då så jag beslutade mig att göra lite nytta hemma och började dammsuga och puttsa, en mindre glad sambo fick jag då som inte tyckte om att jag va lite lyhörd men jag tyckte allt att han skulle upp. Nu står han och fixar en annan damsugare som vi ska ha, de kommer nämligen en och köper den om mindre än en timme så de va ju skönt, den tar ju upp lite plats som vi har användning för i denna lägenhet, bor man i en etta på ca 45 kvadrat och är två personer och tre djur så känns det som att man behöver utnyttja varje kvadrat.

Nu ska jag fixa lite innan hon kommer och köper dammsugaren, sen blir det långpromenad med hundarna.
Så vi får höras senare helt enkelt, och jag ska försöka ta tag i frågestunden till helgen. För jag känner att jag behöver plugga nu domhär dagarna, har en del på lager om man säger så. Men håll ett litet öga öppet för man vet aldrig med mig ;)
Min ögonsten!
jag älskar dig lillebror ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback