Godmorgon!

Här var de fart i stugan redan vid 9, okej fart & fart är väl att ta i men vi va vakna. Älskling åkte nyss till jobbet & jag ska ta och gå ut med bamse innan Åsa kommer, sen ska jag med henne in till stan & köpa nå tabletter till Bamses ben som va svindyra, men vad gör man inte för sin lilla ögonsten.

juuuuste, i morgon ska jag... eller nej föresten, inte än. Det blir en överaskning :)

Nu ska jag göra klart mig, sitter fortfarande i pjamas & hon kommer snart? typiskt mig att göra allt i sista sekunden, vi hörs när jag kommer hem gofisar! 






Jag kan göra en design om jag får betalt för de :)

2011-11-04 // 12:06:26

Beror på hur avancerad du vill ha :)

2011-11-04 // 12:23:23

svar:

Det är bra pullan! :)<3

2011-11-04 // 13:14:58

tävling på bloggen:

skriv ner tre bra saker om ditt utseende!

och du kan vinna en länkning :)

2011-11-04 // 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback