fredag

Godmorgon
Älskling drog iväg till jobbet nyss och här sitter jag i min ensamhet, han sover borta idag och jag blir helt ensam. De är nackdelen med att vi bor i tattartuna ( utan för västerås) bussarna går skit dåligt på helgerna, första bussen går halv 10 och han börjar 7 liksom.. :( Nej, vi måste verkligen flytta in närmare stan. Vilket skulle ge mer fördelar än nackdelar för båda oss. Så vi får hålla tummarna och fortsätta söka som bara den. Annars är det väl sådär, har ont i käften så kan knappt äta, fått massa småblåsor i hela munnen igen. Inte första gången direkt, verkar bli så varje gång jag håller på att bli sjuk. jaja, nu ska jag springa till ica och köpa frulle. De känns som att klockan är skit mycket, helt mörkt ute. + att hundarna är skit tråkiga, yeyeee sånt är livet.

Hörs senare! 

haha jävla kamera, är fan gul i facet på varje kort!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback