deppdag

Åh vad jag avskyr att jag är så dålig på att blogga, men jag kan inte uppdatera varje dag. Har försökt i två års tid, o inte lyckats. Så de får bli inlägg lite då och då antar jag, haha.  Hur som helst, idag är det tisdag och jag skulle egentligen behöva plugga men jag har varken lust eller ork, det är inte min dag idag. Är bara så less o allmänt deppig, skitdag helt enkelt.

Babe åkte in för att köpa lite nytt till lägenhet och kolla på en dator, vi skulle behöva en stationär till så vi får hoppas att de är något att ha, jag har ju en bärbar men har lyckats ha sönder tagentbordet så jag använder den aldrig, så vi slåss om denna dator, och vi har insätt att de inte riktigt går så vi måste ha en till dator. 

Nu blir det en cigg sen vänta på att min fina sambo ska komma hem.
Puss på er!



sv: tackar! :) nej tyvärr vet jag inte det.. men har du provat att gå in på blogggdesign.nu? där har dom gratisdesigner om man blir medlem :)

2011-11-01 // 15:06:34

sv: så lite så! :)

2011-11-01 // 15:10:32

Fin blogg du har !

2011-11-01 // 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback