vart finns du?

jag ska börja med att säga att jag verkligen är tacksam för alla kommentarer som strömmat in & jag lovar att ta tag i dom i morgon ♥

Jag sitter förövrigt i soffan med sjukt ont i magen & dunkande huvudvärk, eller ah huvudvärk på ena sidan av huvudet? haha.  Vill bara krypa ner i täcket och försöka somna, men jag kan inte ligga ner pga min mage :( vetetuuusan vad det är, skitsamma.   Vet ni? jag hitta en fästing på bamse idag, fybubblan va äckligt. Jag som köpt fästinghalsband och grejer för att försöka undvika fästingar, men ikeeee sa nicke!  Men jag va väl förberedd på de med tanke på att halsbandet nog inte tar bort alla fästingar, den minkar antalet bara. Jag sprang in i duschen för att kolla så jag inte hade något, sen fick jag visitera Robin & damsuga soffa plus golv såhär sent, så grannarna är nog lagomt glada på oss nu :)  Bamsebus älsar att ligga i soffan också, så vi fick lägga filtar på hela soffan så våran lägehet ser lite väl överdriven ut, haha.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback