rädd cheeeey

Hej på er!
kom hem för ett tag sedan, var som sagt i skolan till ungefär halv två sen träffade jag älskling & vi gick iväg för
att träffa sussie, sen bar de av att åka och kika i lite affärer och sen handlade vi hem lite. Svärmor var så snäll och hjälpte oss att hitta en duglig damsugare eftersom att den vi har nu är så dålig & vi fick en kanon bra för ett ännu bättre pris, så de tackar vi för! 

Ni skulle ha sätt nyss, jag vart skit rädd. Vi hade öppet mellan altanen och dörren in så att bamse skulle få gå in och ut som han brukar göra, men jag gav honom en denatix ( ett tuggben som ska vara bra för tänderna ) & helt plötsligt fick han damp och börja hoppa enligt Robin, jag själv var påväg för att hämta posten i trappan. Sen när jag kom ut för att se varför Robin ropade på mig så va stackarn blodig på tassen och lite under hakan, jag försökte klämma och tvätta för att se om de va nått han hade fått in i tassen eller liknande men jag hittade ingenting, han haltar inte heller så jag vettetusan vad det var.  Jag ringde mamma & hon sa att jag skulle tvätta rent och försöka titta noga, men hittade fortfarande ingenting.  Jag försöker intala mig själv att han kanske bet sig samtidigt som han bet på tuggsaken och sen slicka sig på tassen eftersom de inte finns spår av något. Men vi får hålla utkik, nu så ser allt bra ut igen. Men jag blev jätte orolig! + att jag försökte öppna hans munn, men han hatar verkligen de så jag fick brottas med han, vilket slutade med att jag har rivsår på hela kroppen =) Men de får man ta om man har hund!


Nu ska jag laga lite mat, vi hörs sen!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback