nyss hemkommen

Kom precis hem ifrån skolan, blev så bra välkommen av en hund som hoppa på mig, haha söten! men iaf,  att ta spruta gick faktiskt rätt så bra. Jag frågade henne om bivärkningar & de va vanligt att man fick feber och eventuella kramper i armen, så vi får väl se. De brukade gå över efter ett dygn! Men än så länge mår jag helt okej.  Nu ska jag, älskling & bamse ut i regnet för att boka tid i tvättis och gå en långpromenad.

Det är dig och Robin jag lever för, ingen gör mig
så lycklig som ni två. All kälek går till er ♥



Hej där! Sugen på att vara med i Veckans blogg ? ;) Kika in här då;

http://cla.webblogg.se/2011/may/tankte-borja-med.html#comment

2011-05-03 // 15:54:48
» Vikky

Är det din vovve? :)

2011-05-04 // 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback