mysdag med hundarna

kom precis innanför dörren efter att ha varit ute mer än 2 timmar med hundarna, de börja med att vi och hon tjejen gick ut med hundarna  ( hon sa sitt namn med jag har helt glömt bort de ) och vi släppte dom och de gick bra, dom sprang och sprang efter en boll som vi kastade iväg. Efter en stund kom vår granne med hans hund så alla dom lekte, bamse sa ifrån en gång men annars har de gått bra, efter någon timme kom ytterligare en hund en söt liten toypudel och den va seriöst den gulligaste hund jag någonsin träffat, så liten och så go. Så alla fyra lekte och både jag och Robin kom mycket närmare våra grannar, så vi bestämde att vi ska forsätta ses alla så hundarna får leka av sig osv, de blir ju jätte kul för bamse :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med älskling framför big brother, Bamse ligger helt död här brevid. =)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback