måndag, ny vecka, nya möjligheter.

Hej!
nyligen hemkommen ifrån skolan, fan va mycket det är nu. Blir helt galen! Fick veta idag att jag har ett muntligt prov i morgon i bistånd, så jag måste ju träna på det + göra klart medicin för allt ska vara inlämnat i morgon, herre min skapare. aja, de ska väl gå. Bara lite orolig för provet, förstår inte ämnet någonting. Julia försökte förklara idag, men ärthjärna som jag är så fattar jag ingenting, haha(?)

Nu ska vi gå till grannen en stund och sen ska vi handla och börja med käket, sen vid fyra blir det promenad med camilla i spåret & sen måste jag tametusan börja plugga och sen allt annat måste klämmas in, som disken, bamse osv osv. Dagen är fullspäckad!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback