jag ger 100 % men vad får jag tillbaka?

fyfan va drygt, jag skrev ett sjukt långt inlägg och sen klant som jag är så råkade jag klicka ner allt. Aja, jag gör en lång historia kort.  Har hållt på och städa här sen jag kom hem ifrån skolan, är klar med kök och klädkammare, så ska försöka hinna skura och dammsuga också!  Men jag känner att jag måste prioritera skolan först nu, har en hel hög med inlämningsuppgifter som ska in nu innan dom ska sätta betyg annars får jag inge betyg, därför är det sjukt viktigt att jag hinner med allt. Men de är dåligt av dom att ge oss tusen uppgifter nu strax innan sommarlovet och förväntar sig att vi ska plugga ihjäl oss, duktiga idioter.  Jag hade kunnat acceptera de om de va små uppgifter men nu snackar vi stora uppgifter, som kräver några dagars jobb för att göra det bra. Aja, få ta tag i skiten nu iaf så jag ska ta mig en isglass och sätta mig ute och plugga.

Om uppdateringen blir låg nu under några dagar så vet ni varför, jag måste plugga och jag måste hinna klart. Jag tror att ni har förståelse för det.  Ha det så bra så länge, så slänger jag in inlägg lite då och då.  Ett tipps för er som kikar min blogg är att bara lägga till mig på bloglovin så ser ni ju så fort jag uppdaterar. Mycket enklare, tycker iaf :)

Ha det bra nu / kärlek och respekt! 

 

 
 Min fina bamsebus! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback