jag försöker så försök med mig

nu har jag fått undan två uppgifter, riktigt skönt måste jag säga. & Ja, jag överdrev när jag sa 12 uppgifter. Jag har 5-6 kvar nu.   Aja, jag har precis druckit min hemmagjorda milkshake, innan de fixade vi undan i trädgården, vilken skillnad det är nu. Det är tack vare våran snälla granne som vi verkligen fått i ordning. Vi har fått massor av verktyg, jord osv =)  

hahah
Jag: Du, va heter våran granne?
Robin: haha jag vet inte? mr x
Jag: men sluta, ordet äcklar mig. Bara massa fjortisar som använder de ordet
Robin: HAHAHAHHA

så, ja.. vi vet inte vad han heter, även fast vi umgås med han typ varje dag? ajjaa =)  nu ska jag lägga mig en stund framför tvn innan vi ska ta kvällsprommenad med bamsebuuuus




 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback