it raining men hallelujah

kom nyss innanför dörren efter kvällspromenaden med bamsebus, träffade även på vår granne med hennes hund så blev väl stående där ett tag, vi va ju och släppte hundarna tidigare och nu va även en till hund med, linda och hennes hund. Kul med lite ungdomar med i bilden. Ajaa, så kan de vara. Nu ska jag snart hoppa i säng. Fick veta att jag va ledig i morn, förmodligen. Har inga lektioner mer än geografin som börjar halv två och då får man plugga hemma men han vill att man ska komma dit och pricka av sig, känns lite ovärt för mig att åka in för de så jag bad Julia prata med honom, går de inte så måste jag väl in ändå men de visar sig väl

fan nu började de en bra film på tvn, måste se den innan läggdags!
Godnatt ;*



åh vad jag saknar mitt blonda hår,
jag vill bli blond igen, men jag ska inte.
jag vill att håret ska växa ut inte tvärtom, haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback