I try but what do I get back

Nu har jag precis kommit innanför dörren, va ju hos mamma ett tag och de va jätte mysigt. Alla syskon va där så de va jätte kul att träffa alla igen, vi spelade wii, busade och käkade tecos och mycket mer. En perfekt lördag helt enkelt, vi planerade också in en kryssning som vi ska ta snart, eller snarare två. Först tänkte vi alla åka, ska tvinga med Robin också & sen lite kort efter de ska bara jag, mamma och mina två syrror åka en kryssningsrunda. Fatta hur roligt det kommer bli? jag ser verkligen fram emot det.

Så nu sitter jag hemma, helt ensam. Robin är hos malin & mange och jag har faktiskt ingen aning om när han kommer hem, men de visar sig väl. Ska klä av mig och göra i ordning lite kaffe. Tjoohoo =)



» Natta

sv; åh, tack så mycket söta du!

2011-05-21 // 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback