hemsk dag!

Hej på er, det va ett dag sen sist.
Som jag nämde förut så skulle det bli dåligt med uppdatering pågrund av all plugg och det kommer nog forsätta bli det också, har fått undan en massa saker så har väl kanske 5-6 saker kvar, vilket känns otroligt skönt.
Men däremot är det inte så skönt att må dåligt, jag skulle iväg i morse till skolan som vanligt. Kommer till centralen för att möta rebecca och helt plötsligt så flög jag bara frammåt och ramla mot bänkarna, allt snurrade. Höll på att svimma helt enkelt, och sen börja jag må illa och kallsvettas, och nu har jag jätte ont under gallan. Kan knappt röra mig för då hugger de till, är helt öm där också, men jag bestämde mig för att gå och prata med Fredrik och säga till honom att jag går hem, och han förstod. Jag missade ingenting speciellt ändå eftersom att dom skulle se teater. 

Annars så har de inte hänt så mycket idag, kom nästan precis hem. Robin har varit iväg med Bamse och klippt hans klor på någon klinik. Vi klarar inte av att klippa hans klor eftersom han tycker de är så obehagligt, och vi vill ju inte tvinga han till något. Men vi fick lite tipps nu hur vi ska gå till väga nästa gång, så vi ska väl försöka klara av det. Man märker verkligen på bamse hur skönt han tyckte de va att bli av med sina långa klor, han springer, hoppar och leker helt vilt, vår lilla buuuse.

Nu ska jag lägga mig och kolla på nån film, känner mig inte helt kry.
vi hörs senare!


Bamse & Robin älskar att kramas! :)



hoppas att du får en bra dag :)

2011-05-19 // 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback